Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwrot zakupionych produktów

Na zwrot zakupionego produktu masz 14 dni od daty jego doręczenia. Aby tego dokonać wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny poniżej.

Nie zapomnij nas o tym poinformować drogą mailową biuro@namera.pl podając dane osoby kupującej oraz numer zamówienia.

Wypełniony formularz dołącz do przesyłki–przyspieszy to realizację zwrotu środków na konto. Zwracany towar z dopiskiem „Zwrot towaru” odeślij na nasz adres: 

NAMERA Sp. Zo.o. Sp. K.
ul. Furmaniec 3,
43-365 Wilkowice,

Zwracany produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu, powinien posiadać oryginalne naklejki i opakowanie.

Koszt wysyłki towaru zwracanego ponosi Kupujący (Klient). Zwrot środków na konto zostanie przesłane w terminie do 14 dni na podany w formularzu numer konta bankowego.

Wymiana zakupionych produktów.

Jeżeli chcesz wymienić zakupiony towar skontaktuj się mailowo z naszym Działem Kontroli Jakości

kontrolajakosci@namera.pl

Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie Sklepu (tutaj)

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY I ZWROTU TOWARU

Reklamacja

Jeżeli chcesz reklamować zakupiony produkt napisz maila na adres: reklamacje@namera.pl

Dokładniejsze informacje opisujące powód reklamacji,pozwolą nam na szybsze odnalezienie serii danego produktu i ustalenie co takiego się stało, że musisz zaglądać w tę zakładkę.

Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie Sklepu (tutaj)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium