Promocje Zobacz wszystkie
Zestaw przeciwzmarszczkowy z retinolem Nacomi
Zestaw przeciwzmarszczkowy z retinolem Nacomi

127,50 zł

Cena regularna: 150,00 zł

Najniższa cena: 127,00 zł
szt.
Zestaw rozświetlający z Witaminą C
Zestaw rozświetlający z Witaminą C

92,65 zł

Cena regularna: 109,00 zł

Najniższa cena: 81,75 zł
szt.
Zestaw oczyszczający z kwasem salicylowym
Zestaw oczyszczający z kwasem salicylowym

65,45 zł

Cena regularna: 77,00 zł

Najniższa cena: 58,52 zł
szt.
Zestaw przeciwtrądzikowy z kwasem glikolowym
Zestaw przeciwtrądzikowy z kwasem glikolowym

38,25 zł

Cena regularna: 45,00 zł

Najniższa cena: 33,75 zł
szt.
Zestaw Pogromcy cellulitu
Zestaw Pogromcy cellulitu

53,55 zł

Cena regularna: 63,00 zł

Najniższa cena: 47,25 zł
szt.
Zestaw Glass Skin
Zestaw Glass Skin

83,30 zł

Cena regularna: 98,00 zł

Najniższa cena: 83,30 zł
szt.
ZESTAW Cozy morning Body Set
ZESTAW Cozy morning Body Set

26,95 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
szt.
ZESTAW Peach sorbet & lemon Body Set
ZESTAW Peach sorbet & lemon Body Set

28,05 zł

Cena regularna: 51,00 zł

Najniższa cena: 51,00 zł
szt.
ZESTAW Mandarin & Iced Yuzu Body Set
ZESTAW Mandarin & Iced Yuzu Body Set

26,95 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
szt.
Krem do rąk – świeże ciasto z papają, 85ml
Krem do rąk – świeże ciasto z papają, 85ml

14,40 zł

Cena regularna: 24,00 zł

Najniższa cena: 24,00 zł
szt.
Kremowe masło do ciała o zapachu brzoskwiniowego sorbetu z cytryną 100ml
Kremowe masło do ciała o zapachu brzoskwiniowego sorbetu z cytryną 100ml

16,20 zł

Cena regularna: 27,00 zł

Najniższa cena: 27,00 zł
szt.
Maska do włosów odżywczo - regenerująca 200ml
Maska do włosów odżywczo - regenerująca 200ml

27,60 zł

Cena regularna: 46,00 zł

Najniższa cena: 46,00 zł
szt.
Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Niniejszy Regulamin określa warunki oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez: NACOMI GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wilkowicach, za pośrednictwem sklepu internetowego www.namera.pl (dalej: „Sklepem Online”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez NACOMI GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wilkowicach usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.

§ 1 Definicje

  1. Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Dostawa – oznacza czynność polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
  3. Dostawca – oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów:
    1. firmą kurierską;
    2. paczkomatami InPost;
  4. Hasło – oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Online, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Online.
  5. Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
  6. Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Konto – oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenie Konta Klienta.
  8. Materiały – treści i obiekty multimedialne (np. informacje, dane, pliki graficzne, zdjęcia) w tym utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych.
  9. Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  10. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
  11. Rejestracja – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Online.
  12. Sprzedawca – oznacza NACOMI GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Ziołowa 29, 43-365 Wilkowice, NIP: 5532518964, REGON: 362140960, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000569456.
  13. Oddział – oznacza drugą lokalizację wykonywania działalności przez Sprzedawcę pod adresem: ul. Ziołowa 29, 43-365 Wilkowice w woj. śląskim.
  14. Strona Internetowa – oznacza stronę internetową, na której Sprzedawca prowadzi Sklep Online: www.namera.pl.
  15. Towar – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
  16. Nośnik – oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą.
  17. Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą z uwzględnieniem Kodeksu Cywilnego i innych ustaw.

§ 2 Postanowienia ogólne

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Online, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną w formie pisemnej.
  2. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu Online było możliwe dla użytkowników z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.
  3. Sprzedawca stosuje pliki „cookie”, które podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików „cookie” ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej na urządzeniach Klientów. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować komplikacje a nawet uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej.
  4. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Online za pośrednictwem Strony Internetowej oraz w celu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony Internetowej, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty e-mail.
  5. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
  6. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.

§ 3 Rejestracja

  1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
  2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.
  3. W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji. Klient ustala indywidualne Hasło.
  4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola.
  5. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje, drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.

§ 4 Zamówienia

  1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
  2. Klient może składać zamówienia w Sklepie Online za pośrednictwem Strony Internetowej 24 godziny na dobę.
  3. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia „KUP TERAZ” pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
  4. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
  5. Po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres e- mail informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  6. Po zawarciu Umowy sprzedaży Klient nie ma już możliwości zmiany treści Umowy sprzedaży, w szczególności rodzaju zamówionego Towaru (np. zapach, gramatura). Zamówienie zostanie zrealizowane przez Sprzedawcę zgodnie z zawartą Umową sprzedaży.
  7. Akceptując regulamin sklepu klient wyraża tym samym żądanie otrzymania faktury na zakupiony towar, która zostanie dostarczona w formie elektronicznej na podany przez niego adres mailowy
  8. Faktura wystawiana jest na żądanie zgodnie z przepisami podatkowymi.

 § 5 Program lojalnościowy

  1. Po utworzeniu i zarejestrowaniu Konta Klienta, Klient jest uprawniony do korzystania z programu lojalnościowego Sprzedawcy.
  2. Program lojalnościowy uprawnia Klienta do skorzystania z rabatów na oferowane produkty przy dokonywaniu kolejnych zakupów u Sprzedawcy.
  3. Wysokość rabatu uzależniona jest od ilości zgromadzonych przez Klienta punktów lojalnościowych za każde dokonane zakupy. Przy czym każde wydane 10 zł = 1 pkt lojalnościowy.
  4. Zgromadzone punkty lojalnościowe na Koncie Klienta są bezterminowe.
  5. Po zgromadzeniu odpowiedniej ilości punktów na Koncie Klienta, Klient uprawniony jest do otrzymania stałego rabatu na zakupy, tzn.:

-          po uzyskaniu 200 pkt – 5% rabatu

-          po uzyskaniu 500 pkt – 10% rabatu

-          po uzyskaniu 1000 pkt- 15% rabatu

  1. Klient może uzyskać dodatkowe 5 punktów na Konto Klienta po zapisaniu się do newslettera Sprzedawcy.
  2. Otrzymane rabaty nie dotyczą produktów przecenionych i nie łączą się z innymi promocjami.

§ 6 Opinie w sklepie internetowym

  1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
  2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
  3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
  4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
  5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
  6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
  7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

§ 7 Płatności

  1. Ceny na Stronie Internetowej zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy)
    2. przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności, obsługiwany przez firmę AutoPay S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot (Banki dostępne w usłudze Pay-by link: mTransfer – mBank, Inteligo – PKO BP, Bank Pekao, Bank PKO – IKO, Bank PKO- IPKO, Bank Pekao- PeoPay, VOLKSWAGEN BANK – POLSKA, Bank Zachodni WBK, BNP PARIBAS, Pocztowy24, Deutsche Bank, SGB Bank SA, GET IN BANK, Credit Agricole, ING, BNP PARIBAS eBGŻ, Raiffeisen Bank Polska, Eurobank, Millennium BANK, BOŚ Bank, Citi Bank Handlowy, Alior Bank, PBS Bank, NET – Bank Express, Toyota Bank, PLUS Bank, Płatności BLIK; Operatorzy kart płatniczych, dostępnych w usłudze Shoper Płatności: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro).
    3. za pobraniem, płatność u Dostawcy przy dokonywaniu w dniu Dostawy.
  3. Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie 7 dni, jeżeli wybrał formę przedpłaty.
  4. W wypadku niewykonania zobowiązania przez strony umowy w terminie określonym, wynikającym z niniejszego regulaminu, Sprzedawca może w razie zwłoki Klienta odstąpić od umowy bez wyznaczenia terminu dodatkowego, zgodnie z art. 492 Kodeksu Cywilnego.
  5. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

§ 8 Dostawa

  1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Polski/Unii Europejskiej.
  2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
  3. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej informację o liczbie dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.
  4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej liczony jest w dniach roboczych.
  5. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
  6. W dniu wysłania Towaru do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
  7. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju.
  8. Sprzedawca, zgodnie z wyborem Klienta, wyłącznie w wersji elektronicznej na wskazany adres e-mail, przesyła imienną fakturę do paragonu albo fakturę VAT.
  9. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

§ 9 Reklamacja i rękojmia

  1. Sprzedawca dostarcza Towar pozbawiony wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną.
  2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
    2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
    3. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
  4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru.
  5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy.
  6. Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę Formularza reklamacji.
  7. Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji złożonej przez Klienta.
  8. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@namera.pl . W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien zawrzeć opis problemu. Sprzedawca w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
  9. Reklamacje ilościowe należy zgłosić maksymalnie do dwóch dni licząc od dnia odebrania przesyłki.

§ 10 Odstąpienie od Umowy

  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Adres do zwrotu: NACOMI GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ziołowa 29, Wilkowice 43-365
  2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili dostarczenia Towaru.
  3. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone:
    1. pisemnie na adres Sprzedawcy,
    2. za pośrednictwem poczty elektronicznej.
    3. Oświadczenie można złożyć na formularzu: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  5. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje obowiązywać.
  6. Sprzedawca ma obowiązek w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru.
  7. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  8. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  9. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi koszty zwrotu Towaru zgodnie z art. 34 § 2.
  10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

§ 11 Usługi pozostałe

  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:
    1. Newsletter;
    2. Prowadzenie Konta,
  2. Usługi wskazane powyżej świadczone są 24 godziny na dobę.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
  4. Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej.
  5. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy.
  6. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem dezaktywacji odpowiedniego pola w Koncie.
  7. Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia Konta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta przez Sprzedawcę, może ono zostać usunięte do 14 dni od zgłoszenia żądania.
  8. Zarówno Klient, jak i Sprzedawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.
  9. Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta.

§ 12 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
  4. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
  5. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  8. Więcej o ochronie danych osobowych można przeczytać w zakładce Polityka Prywatności

§ 13 Postanowienia dodatkowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji do maksymalnie 30 dni jeśli zamówienia przekracza stany magazynowe utrzymywane dla danego produktu. O fakcie tym Sprzedawca zobowiązany jest zawiadomić Klienta w terminie dwóch dni roboczych i przedstawić przewidywany termin realizacji.
  2. Jeżeli zamówienia nie będzie mogło tylko częściowo zrealizowane strony ustalą sposób realizacji zamówienia np. poprzez nadanie dwóch lub więcej przesyłek w terminach indywidualnie ustalonych albo Klientowi będzie przysługiwać możliwość częściowego odstąpienia od umowy.
  3. W przypadku realizacji zamówienia Towaru z adresem do doręczenia poza terytorium Polski, Sprzedawca w terminie dwóch dni roboczych powinien przedstawić koszt wysyłki zagranicznej oraz przekazać Klientowi numer konta do wpłaty.

§ 14 Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
  2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej.
  3. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu są przepisy prawa polskiego.
  4. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej. Sprzedawca informuje również, że pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ jest dostępna internetowa platforma rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i Przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), która to stanowi kompleksowy punkt obsługi Klienta, umożliwiający pozasądowe rozstrzygnięcie sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.   
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 11 lutego 2021 r.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium